måndag 13 augusti 2007

Tvättdag

För oss bögar (och er flator också och bisexuella och queera och "heterosexuella") som är något bevandrade inom det här med internet, använder oss av communitiet qruiser. Det är ett ställe som snart kan generera ångest för de flesta eftersom tja... Ett community baserat på sexualitet främst, har ju också en tendensatt snart samla människor som haft någon form av sexuella och/eller kärleksfulla kontakter med varandra. Som det står i en homosexuell arbetares memoarer: "Det bacchus förenar, eros delar".

Nåväl.. På qruisern samlas och diversa spännande fetischer som hade fått Freud själv att gnugga händerna i förtjusning och hans efterföljande idioter till psykoanalytiker i vämjelse när de tror att det finns något normalt. En av de mest vanliga är någon form av dominans/undergivenhet.
Nå.. till var människa deras lycka.

Idag hade jag tvätt-tid. Min lägenhet ser ut som gingunagap, eller någon av de katoska bilder av helvetet fast utan nakna djävular. Eller jag vet inte vad som gömmer sig under min klädhög...
Det är sjukt mycket att göra.
Så låg där ett brev till mig på qruisern. Från en 44-åring som beskrev sig som en dominant herre men som tydligen av någon outgrundlig anledning bestämt sig för att i detta fallet inte vara så dominant. Han erbjöd sig att vara min "husslav", han skulle "diska, städa, tvätta och passa upp" på mig. Och när jag såg mig omkring. Under några sekunder så tänkte jag... Vafan? Varför inte?
Nåja, antagligen ingick där något sexuellt också - och behov av bestraffningar. Jag är också rädd att han kommer ha sönder porslinet och förstöra tvätten i något slags hopp att bli smiskad eller något liknande. Så jag avböjde. Jag är ju rädd om min servis även om den bara är från IKEA

Men för er andra, med mindre skrupler, så är ju qruiser verkligen ett alternativ när disken hopar sig och tvätten måste tvättas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hushållsnära slavtjänster ftw!

Anonym sa...

vad sa freud om tjänstefolk som tappade saker nu igen?